Naša nova kancelarija: više prostora koji nas spaja 26.12.2023.

Naša nova kancelarija: više prostora koji nas spaja 26.12.2023.

Nakon više od decenije, preselili smo se.

U našoj staroj kancelariji proveli smo 11 godina. Koliko smo voleli taj prostor govori i to da neke komade nameštaja koji pričaju svoje uspomene, nismo mogli tek tako da ostavimo. Zato su neki komadi nakon selidbe otišli u stanove i kuće naših članova tima.

Da li možete da zamislite da u svoj stan unesete npr. prelepu fotelju iz kompanije u kojoj radite? Jer ma koliko prelep, to nikad nije “samo komad nameštaja”.  

Ako je vaš odgovor potvrdan, onda ste imali sreće kao i mi, da radite sa ljudima sa kojima stvarate lepe i kvalitetne uspomene. Tako vas i taj komad nameštaja, kada ga unesete u svoj dom, podseća upravo na lepe trenutke.

Toliko smo voleli stari prostor, da je jedna koleginica došla sa trudničkog, da ga pre selidbe još jednom poseti.
 

Ako se ovoliko voli prostor u kojem se radi, zamislite tek koliko volimo ljude sa kojima radimo. 

 

Zašto smo onda promenili kancelarije, ako smo toliko voleli stare? 

Porasli smo. Došli smo do toga da, oni koji nemaju sastanke tog dana rade od kuće, da oni koji nemaju svoj ofis se sele na svakih par sati iz kancelarije u kancelariju.

Prerasli smo veličinu ofisa, ali smo do poslednjeg dana pred selidbu našli još dovoljno mesta u njemu za još uspomena i slavlja (tih dana smo dobili nagrade, slavili godišnjice u kompaniji, slavili rođendane, pozicije u IMS-u…). 

I ma koliko malo prostora bilo, ljudima je jednako bilo drago tu ostati, kao i otići u nove kancelarije. 

 

Interni toponimi  

Nove kancelarije smo pažljivo birali. Svi su rekli šta je to što žele u novom prostoru. A baš kao što to biva i inače, kada osmišljavamo kampanje, razvijamo strategije, organizujemo događaje i kongrese, ideja je bilo na pretek.  

Tako smo dobili Beauty room i tajna vrata koja vode do nje. 

Tako smo dobili i sto za ručavanje koji u 2 poteza postaje i sto za stoni tenis.  

Tako smo napravili i unikatne tapete koje je uradila naša dizajnerka, sa svim onim elementima koji su nam bitni. 

Tako smo dobili i ljuljaške u kancelariji, i “tihu sobu” sa zvučnom izolacijom za sve pozive 1 na 1 i maksimalan fokus. 

Zanimljivo je koliko nas naši saradnici dobro poznaju, kada u trenutku kada smo razmišljali o drvetu limuna ili masline, jedan od naših poslovnih saradnika nam je poklonio drvo masline.

Oko njega smo napravili sto i “nađemo se kod masline” je sada već postao naš interni toponim. 

Da, nova kancelarija je toliko velika da imamo i mesto sastanka. 😊  

U starom ofisu imali smo Oazu, centralnu prostoriju koju su svi voleli- i gosti, saradnici i mi. Imala je posebnu energiju, nešto poput male Salveo agore, gde smo se okupljali uz kafu i prepričavali događaje.

Mnoge sastanke smo na zahtev gostiju održali baš u Oazi. Toliko im je tu bilo lepo. 

Jedva smo čekali nove prostorije za sastanke da možemo u isto vreme u 2 prostorije, da sa spoljnim saradnicima radimo na unapređenju naših kampanja i poslovanja.  

Kvartalni sastanci na kojima se okupi ceo Salveo tim iz Srbije, Crne Gore i Makedonije, konačno može da se održi u našoj modularnoj kancelariji da svi možemo lagodno da pratimo šta su novi planovi za naredni kvartal i šta smo naučili iz prethodnog.

Konačno ne moramo više da iznajmljujemo prostor za tako bitna okupljanja. 

Online sastanci sa partnerima i saradnicima sada skoro imaju osećaj sastanaka uživo, zahvaljujući modernoj audio i video opremi, koja i našim saradnicima olakšava komunikaciju iz inostranstva sa nama. 

 

Više prostora koji nas spaja 

Sada definitivno imamo više prostora, možemo čak računati i pređene korake u Google Fit app 😉 

I iako mnoge kompanije više prostora otuđuje, nas više prostora samo spaja.  

Zato, pre nego što prepoznate pravi prostor za vas, važno je da prepoznate prave ljude koji će da borave u tom prostoru.

I zbog svega toga za naše nove kancelarije na 7. spratu u Siriusu kažu da su toliko prijatne i lepe, da su rad iz kancelarije učinile prijatnim kao rad od kuće.  

 

Zato, ako je i Vašoj kompaniji potreban prijatan prostor za održavanje sastanaka, radionica, treninga, seminara, možda Vam neka od naših sala može odgovarati.

Upit i rezervacije termina možete poslati na rent@salveo-pharma.com  

 

POGLEDAJTE SALE ZA IZNAJMLJIVANJE