Jesenje zamke i 4 načina da ih izbegnete

Jesen je donela kraće i hladnije dane, pogodne kako za širenje virusa, tako i za razvijanje nezdravih navika. U toku najtoplijeg godišnjeg doba sunce nas je svakodnevno pozivalo u šetnju, bili smo fizički aktivniji i unosili smo više voća i povrća. Sada nam kauč u dnevnoj sobi deluje kao idealno mesto za provođenje slobodnog vremena, a činija za grickalice je dosta češće u upotrebi nego što je to bio slučaj tokom leta.

U ovom tekstu vam donosimo 4 saveta koji vam neće dozvoliti da upadnete u zimski san, već će vam pomoći da nastavite sa zdravim životom.

Promenite ritual vežbanja

Kao što rekosmo, dani su sve kraći, pa nam deluje kao da imamo manje vremena za svoje obaveze. Zbog toga neke od njih pomeramo za drugi dan, a od nekih jednostavno odustajemo. U drugu grupu najčešće spada svakodnevni trening. Jer opravdanje kako baš danas nemamo vremena i da već sutra nastavljamo sa redovnim vežbanjem, obično vodi do permanentnog prekida. Ovu jesenju zamku ćemo izbeći ukoliko trening postavimo za hronološki prvu stvar našeg dnevnog rasporeda. Bilo da idete u teretanu, vežbate kod kuće, ili trčite – uradite to ujutru! Ali budite obazrivi, hladan vazduh u kontaktu sa sluznicom usta i grla može dovesti do grebanja u grlu i pojave kašlja, zbog toga u svoju trening opremu uključite i Isla pastile.

Ne zaboravite na ruke i lice

Što dublje ulazimo u jesen, čini nam se kao da je za svaki dan potreban neki novi sloj odeće, ali dok pokrivamo torzo, noge, i ruke, istovremeno nam lice ostaje izloženo strujanjima hladnog vazduha. Navikli smo da je šal ipak oprema za zimu, pa je jesen doba kada najčešće dolazi do isušenosti kože lica. Trudite se da svojoj koži obezbedite neophodnu hidrataciju kreme za lice sa hijaluronskom kiselinom, koja ima sposobnost i do 1000x da vezuje vodu u odnosu na svoju masu. Takođe, nemojte zapostaviti nokte na nogama. Koristeći Mycosan zaštitićete ih od lukavih gljivica koje vrebaju nakon leta, pri vraćanju u čizme i zatvorenu obuću.

Blog-post

Izbegnite nezdravu hranu

Manjak izbora na odeljcima za voće i povrće nas često tera da pribegnemo lakšim, ali ne i zdravijim opcijama za ishranu. Kako vam se to ne bi desilo, pretvorite ovu jesen u sezonu toplih, zdravih, povrćnih supica. Slobodno eksperimentišete u kuhinji, jer su supe od bundeve, spanaća ili čak kestena, ne samo zdrava, već i veoma ukusna opcija.

Zaštite se od virusa

Koliko god se trudili da svoje navike učinimo nezavisnim od godišnjeg doba, jednostavno je nemoguće pobeći od virusa koji kao da vrebaju iza svakog ćoška: na ulici, u prevozu, na poslu… Ono što možemo da uradimo jeste da se preventivno zaštitimo tako što ćemo unositi što više tečnosti, idealno u obliku omiljenog biljnog čaja. Ako ne uspemo na vreme da se odbranimo od virusa, pa razvijemo akutni i produktivni kašalj, Prospan šumeće tablete možemo rastvoriti u toploj vodi i stvoriti topli napitak prijatnog ukusa, koji štiti od kašlja.